Alla inlägg den 23 november 2016

Av Annica - 23 november 2016 13:35

...vad dagarna rusar iväg.   


Hade bestämt mig för att gå den där "utbildningen" även om den var obetald. Får ju ta det som en erfarenhet. Måndag-tisdag sammanlagt 8 timmar. Men de ringde på måndag morgon och meddelade att kursledarna var sjuka båda två. Så nu blir det ett nytt försök nästa måndag och tisdag. Och eftersom jag är inne i en migränsväng igen så kändes det ganska skönt att slippa denna veckan.   


Däremot knackar ju första advent på dörren. Och mina fönster som verkligen behöver putsas. MEN jag måste ta det lugnt och inte stressa upp mig.   Annars blir ju migränen ännu värre. Det blir säkert jul i Sverige trots att jag inte har putsat mina fönster.   Så man får ta det kallt. Katterna är ju också roliga. De sitter gärna i fönstren och tittar it. Med nosen tryckt mot glaset. Så det blir ganska omgående 1000 nya små nosavtryck där.   


På lördag vill jag i alla fall vara frisk. Då ska jag på Kattmässan I love cats. Massor av utställare (dock inte av katter) och många föredrag. Kommer sitta där hela dagen. Och förhoppningsvis lära mig ett och annat. Smakprover skulle det visst vara också...Eeehhh... Jag tänker då inte smaka på kattmat...   Hihihihi....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards