Alla inlägg den 6 november 2016

Av Annica - 6 november 2016 12:54

 

Jahaja....Idag är det dags för en Gustav Adolf-bakelse då. Frågan är om jag vill riskera dubbla lårbensbrott på isen utanför mitt fönster? Mja..jo..det suger ju i tarmen...Och ostbågarna tog ju slut igår... Men med det lilla förstånd som återstår i min skalle så inser jag att det är bättre att vara hemma, med två hela ben. Även om det värker i dem av artrosen. Lårebensbrott värker mer...


Har tagit ut lite görgött rotmos ur frysen och ett par kycklingbollar...Mums...Och skulle det sen knipa kan jag ju alltid poppa lite popcorn. Tror jag har nån gammal kanelbulle liggande i frysen också. Från vilket århundrande vet jag inte...men den går nog ner med en rejäl kopp latte.


Har en hel del inspelade serier att kolla på också, så jag kryper nog ner i soffan jämte Stina sen. Och myser..som bara vi kan.    Såg första avsnittet av The Collector igår. Den lovade gott. Har nu tre avsnitt till att plöja igenom. Härligt!


Ta det lugnt idag om ni MÅÅÅÅÅSTE gå ut!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards