Alla inlägg den 2 november 2016

Av Annica - 2 november 2016 13:00

NU så ska jag göra ett försök att skapa en blogg.   

 

Satt i FYRA timmar igår med en sida som inte alls fungerade. Å inte betalade de tillbaka mina pengar heller.... Blev så jäkla sur..    Sen kan det ju också bero på att den som satt vid mitt tangentbord inte är vassate kniven i lådan...   Ledtråd: Inte Stina eller Findus...

 

Men nu har jag hittat en (än så länge) gratis blogg. Som jag kommer öva mig på ett tag. Hoppas ni hänger på... Bloggen kommer handla om allt mellan himmel och jord. Men känner jag mig rätt så blir det väl en hel del katter och pyssel också. Ett å annat gött recept slinker nog med. Å en och annan bitter, hemsk, mordisk tanke om vårt samhälle idag. Sjukdomar?...Äh helst inte. Men jag har ju diverse konstiga "handikapp" så det lär väl också dyka upp. Sen så har jag mycket tankar om var jag just nu befinner mig i livet. Har funderingar på drastiska ändringar.. Så där finns det mkt att ventilera.....

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards